my world, my heart.

så mycket känslor, så mycket minnen.

jag sitter här och tänker på dig, sitter här med din tröja och känner din lukt... gud vad jag saknar dig. Det är mycket för mig som känns så jävla jobbigt, jag vet igentligen inte vad jag ska göra..
men jag älskar dig, jag älskar dig så högt, jag kan inte sluta tänka på dina vacka ögon, din fina röst, ditt vackra skratt..
jag älskar att vara med dig, är du inte är med mig är det en bit som fattas.. du har mitt hjärta och det slår för dig.

i wanna fight for you, and i hope you do the same.

maybe it´s not right
but my heart say that you are the one.























no matter what,
Kushtrim, you are my heart.

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0