K som i kärlek

kärlek

jag sitter här hemma , jag tänker tillbaka till i början.. första kyssen, första orden, första promenaden, första " jag älskar dig "  ..
det har snart gått två år och saker blir värre, saker blir bättre.. Jag vet inte hur allt kommer sluta, det gör ont.
Du har satt så många märken , du har gett mig så många minnen, du har fastnat i mitt liv och du kommer alltid stanna kvar, jag kommer alltid minnas din lukt, dina ord, ditt skratt, när du busar med mig, när du kramar mig, dina gåvor till mig, när du säger " zemer, babe." , när du berättar hur vacker jag är, när du ber mig stanna med dig förevigt, dina fina ögon, ditt mjuka hår, din värme, hur du skyddar mig ...
jag kommer aldrig glömma .. vad som än kommer hända i framtiden.
Jag är så glad så länge du är min för jag vet att du älskar mig.
Jag är så glad att vi hittade varandra och jag är så glad när du är i min närhet.

du är som min drog, jag klarar mig inte utan dig och när du är hos mig så svävar jag. Din lukt får mig svimfärdig, när jag hör ditt hjärta blir jag varm i hela kroppen. Jag älskar att du är min & jag är din. Och som du säger, jag vet att vi dör för varandra.
Tack för just  du är min.
Kushtrim, vackraste gud någonsin skapat.
mitt hjärta slår för dig , kvittar vad som händer.. jag kommer aldrig släppa dig.




Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Johanna

aaw, fy va gulligt!

2009-09-25 @ 22:05:08
URL: http://hoshihanako.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0