godnatt

sitter här nu igen.. ensam & tänker och vill skriva av mig lite.. fast det kanske låter deppigt är det faktiskt min blogg & man får skirva vad man vill så ..

När vi är i närheten av varandra finns glöden där, när du kramar mig blir jag varm i hela kroppen & hjärtat slår dubbla slag, men när vi är ifrån varandra som nu.. allt känns hopplöst & jag känner att du tröttnat på mig, jag känner det..
men det finns inget att göra, jag ska vara glad så länge jag har dig.. min finaste skatt.
det jag vill är att ha dig här, bara få hålla din hand eller krama dig hade räckt..   jag saknar dig .

i  gave you my heart and i never want it back , you are my hole life now baby.
jag älskar dig är starka ord, men dom räcker inte till.


Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0