sjukt fin

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp & ta en lång promenad.
jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad
Jag skulle inte ha bråttom med att träffa någon ny, jag är mycket med mig själv precis som du.
jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu.

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris & låta stockholm va.
Jag skulle få den tiden över för mig själv som jag sagt att jag vill ha.
jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa om en främlig lika tilllitsfull som  du .
Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu.

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi tillslut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat som jag varit med förut någonstans.
Jag antar att det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns

Jag kanske skulle leta upp någon yngre som en fjäder i hatten.
Det skulle bli tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
Jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen , om du lämnade mig nu -




Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Linda

klart:D

2009-10-22 @ 14:52:10
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: ' caroline anette

den låten är galet fin.

2009-10-22 @ 14:57:39
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0