love

Så länge du finns så lever jag kvar, en ängel på jorden du är allting jag har.
När jag fastnar på botten , så ger du mig kraften.
Du är en ängel utan vingar, allt jag vill just nu är att ha dig vid min sida.

Sitter här och lyssnar på lite låtar och tänker på allt.. alla minnen rullar förbi  i mitt huvud, regnet öser ner utanför.. jag hör dropparna landa mot fönstret och saknaden kommer, jag träffade dig i fredagsmorse men jag saknar dig som jag inte har träffat dig på så länge.. hur kan saknad kännas som veckor när det bara gått dagar? 
jag förstår fortfarande inte hur kärlek kan göra en så lycklig fast ändå få en att må så dåligt? kärlek är att leka med livet, men det får en även att stå på sina ben. 
jag har aldrig upplevt mina känslor för någon person så här starka, jag menar det verkligen. Mitt hjärta svider utan dig i min närhet, andetagen känns tuffare att andas.
du kommer alltid vara mina steg, mina andetag, mitt hjärtas slag.
Une te dua



( bilden har inte med texten att göra) Men jag & tjocki säger godnatt :)

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Malin - Hockeyfruga

tack ;) åh vilken fin katt! Hoppas du hhaft ar en härlig kväll:)

2009-10-04 @ 01:16:00
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej fin blogg :) görs?

2009-10-04 @ 08:33:39
URL: http://sportiss.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0