söndag

Riktigt mysig dag igåår, !
Började med att jag följde med Kushtrims syster till hennes nya lägenhet, så städade vi lite där och sen slutade baby vid 5 och då kom dom dit sen stack vi hem så vid 7 drog vi till malmö, vi gick och åt , mycket gott ! Sen gick vi till bion och det blev fast and the furius , faktiskt riktigt bra! Vi handlade massor med snacks och fick dom bästa platserna, helt sjukt . Ute i sista minuten och precis då blev platserna i mitten avbokade, så vi fick dom , haha snacka om lyckad dag hjärtat. Sen tog vi tåget hem kvart över 12, och vi somnade sedan.
Idag var det jobb, jag började halv 1, kom hem 8 så nu har jag bara ätit och ska hoppa in i duschen,  tänkte bara skriva lite nu och ladda upp någon bild. Blir fler bilder sen i fredags när jag & sofiue var i malmö en runda, men lägger upp dom från skolan imorgon !

Kushtrim mitt hjärta, du är mitt allt. <3

/s.kess


En sovande älskling i mitt knä (: <3


jag idag, på väg hem från jobbet.


bild sen skolan i fredags, jag & sofie.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Caisa♥

Sv: jaa usch :/

Ja det hoppas jag med!

2009-05-10 @ 22:17:19
URL: http://caisaandersson.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas att du haft en super bra helg :)

2009-05-10 @ 23:15:29
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Jannika

shysst va dig att skriva något om min blogg, du kanske inte tyckte den var fin?:S

2009-05-11 @ 01:23:52
Postat av: Jannika

shysst va dig att skriva något om min blogg, du kanske inte tyckte den var fin?:S

2009-05-11 @ 01:24:17

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0