nationella & bästis

Dagen började med nationella idag, inte alls lika kul. Idag är det igentligen vår lediga dag därför är det extra segt att ändå gå upp klockan 6 :( menmen, först hade vi hörförståelse och det var faktiskt svårt, hatar att jag inte kan koncentrera mig. Sen hade vi läs förståelse och det gick lite bättre hoppas jag, men vi  får väl se . Det var engelskan, nästa vecka börjar matte nationella, uschusch. Men snart är det sommarlov och jag längtar ;D
Efter jag kom hem vid 12 somnade jag och sen vid 2 gick jag och Jannika ner i byn, jag satte in mina pengar på banken och sen köpte jag älsklings mugg som jag lovat (: jätte gullig faktiskt, och hans förra gick i sönder så därför jag köpte en ny ! Sen gick vi till apoteket för Jannika skulle handla lite (: Sen satt vi bara och snackade lite innan vi stack hem till henne. Vi tog massa foto och var faktiskt duktiga och gjorde en anisktsmask ! Egentligen skulle epilatorn fram idag igen, men det blev inte så (A) haha.. istället noppade hon mina ögonbryn , taaaack bästan, haha syns lite skillnad iallafall .
Sen stack jag hem och åt pizza, och nu är det dags att hoppa in i duschen.

Jag kommer inte skriva förens på söndag tror jag, för imorgon ska jag till min älskling och på lördag firar vi ju 1 & ett halvt år, så vi ska nog på bio och äta middag ! Så blir nog att jag skriver på söndag, (: Kommer bli en mysiig helg, älskar mitt hjärta! <3

Nu kommer bilder från dagen,
Peace and love /s.kess


knasiga cambilder (:


dagens outfit !
Skinjacka : cubus 500 :-
Kofta: Köpt i thailand
Linne: Gina tricot, ( fick i födelsepresent)
Jeans: Gina tricot 499:-
Skor : Skopunkten 299:-


Jag&King (Jannikas hud) Pusspuss!


jag.


Bästavän!


avslutande bilden (;

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: sofie

haha palla nationella :(

och din blogg blev fiin :D

2009-05-07 @ 19:58:39
Postat av: Sandra

Världens bästa sandra. du är helt underbar. Sötnosen själv. Människa, du är vacker :)<3

2009-05-07 @ 20:06:19
Postat av: Jannika

Bästa vänner föralltid, japps<3 Tack för idag sötan, snart vår dag igen, right? <3333333

2009-05-07 @ 20:24:57
Postat av: jag

bara så ni vet s¨var det Sara som kommenterade där det står sandra, hon var lite klantig (A) hahah:D

2009-05-07 @ 20:54:10
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! ^^



Skön bakgrundslåt på din blogg! <3



Ha en trevlig helg! :)

2009-05-08 @ 14:43:57
URL: http://foki.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0