Helgen !

ååh, lång helg , (: det har varit jätte skönt men kändes nästan som sommarlov och man blir besviken när man vet att det är skola imorgon igen :(
menmen , i torsdags & fredags jobbade jag , och efter jobbet i torsdags åkte jag till äälskling och kom hem idag vid 4. det har varit hur mysigt som hälst. åååååååååh vad jag ääälskar honom , mitt allt , mitt hjärta, mina andetag <3

idag när jag kom med bussen mötte jannika mig så sstack vi upp och solade, (: sen när jag kom hem stack jag ut med sötis vovveeen och käkade taco, mums :D
imorgon är det skola och jag ska hoppa in i duschen nuuu,
det ända positiva är att det blir nova imorgon efter skolan, shoppashoppa :D love it !

kommentera gärna bloggen så hörs vi imorgon,
pusspuss / Kess.

& min älskade bäbis tjocki är finast.


Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0