fredagskväll med sara

Hellu läsare, sorry att jag inte uppdaterat, men har verkligen inte hunnit.
Igår kom Sara till mig. vi möttes vid 6 så stack vi ner och handlade hårfärg, när vi kom hem här lagade vi taco, muuuums.. sen kollade vi massa sex and the city och käkade godis, jag färgade även Saras hår, blev som vi ville, chokladbrunt, najsnajs! Idag har vi bara legat ute & solat , varmt idag. nu ska hon hem och jag ska inom mormor en runda, ska fixa till mina smycken. (:
Igår köpte jag & Jannika även friendships ringarna, faktiskt fina :)
Vi hörs ikväll.
Puss♥


hårfärgning (:


haha inga söta bilder, men ja.. viu får väl bjuda på en :)


taco , mums





godis? haha


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

ni hade en mysig fredag :)

2009-05-30 @ 14:28:03
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sara

wohoooo gumman :) Jätteroligt med dig som alltid. hihi. Ingen kommentar på alla bilderna alltså hahaha. sjukt hemska.. suck! iiih loveloveloveyooou :)

2009-05-30 @ 14:32:08
Postat av: Rebecca♥

tacos är bäääääst <3

2009-05-31 @ 10:21:55
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0