nya saker (;

hejsan alla♥

nu tänkte jag lägga in bilder på min shopping från i torsdags :) för sitter hemma nu och håller på och tvätta lite.. tänkte städa rummet ocskå men det får bli imorgon ;) jag saknar redan älskling, helt tomt nu när man varit med honom så mycket :( <3
jag uppdaterar lite senare också så nu för ni se bilderna :) Puss!


ny kofta från Gina tricot . lite kortare och tunnare nu till sommaren, skönt !

2 par leggins och ett par calvin klein knästrumpor :)




nya skorna , me like :)


jag nyss


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: stockholmsjenna

snygga de svarta skorna var. vart köpte du dem?

2009-06-29 @ 20:49:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0