hemma + dagens outfit

hejsan cuties
jag har inte uppdaterat alls nästan och jag har inte tid bara, nu på sommaren har man fullt upp.. det blir nog bättre sen ska ni se :)
iallafall , jag har nyss varit och handlat lite mat med syrran. Hon kom hit ikväll så jag slipper vara ensam .. haha, men imorgon ska vi åka till stugan igen. Sofie kommer troligen till mig ikväll så drar vi till stugan imorgon och jag kommer nog uppdatera lite då och då så håll utkik iallafall :)
troligen slänger jag upp inlägg på klänningarna jag köpte senare också:D


dagens outfit idag , ganska lätt hemma outfit..
jeans, stickad tröja + skärp !



mitt nya linne som jag köpte häromdagen :)


bild från i helgen i stugan, födelsedags barnet (: Grattis syrran

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Vanessa

Snygga outfits! :D

2009-07-27 @ 17:04:03
URL: http://vanesso.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0