frågor som aldrig får svar

det finns tusen frågor som aldrig någonsin kommer få sitt svar. igår hände det så mycket och jag kände av hur det skulle varit om jag skulle varit ensam.. jag kommer aldrig klara av det.
vad som än händer har du ristat ditt namn i mitt hjärta, du har visat mig vad kärlek är och det kvittar vad som kommer hända någonsin för du & jag kommer aldrig glömmas bort.
det finns saker som känns som en kniv i hjärtat, du vet hur mycket det sårar mig, du vet hur jag mår av det men du låtsas som det är lugnt.. men jag vet att det svider innerst inne.. jag vet det.

det stör mig för jag känner dig som en annan människa, för mig är du finaste, snällaste, underbaraste människan som skapats på denna jord.. jag kan inte förstå varför det skulle gå så snett?
jag är bara rädd om dig hjärtat, ditt hjärta är mitt hjärta och det som gör ont på dig svider på mig. men jag fick reda på igår aatt utan dig kommer mitt liv verkligen inte ha någon mening.. du är mitt allt.

nu kommer en låttext som stämmer ganska bra på många tror jag.  :
" du är den ända jag älskar vill leva mitt liv med, men kan du inte förstå att ibland svider det. när svartsjukan tar över som jag inte kan kontrollera, det känns som jag blir helt helt fundersam, men jag vet också att du inte menar, du vill inte såra men jag fäller mina tårar , jag kanske är feg, jag kanske inte vågar släppa mina känslor, det känns som en plåga. Hur ska jag förklara när jag inte fattar själv att alla dessa bråk bara slutar med än smäll , Ibland vill man bara sticka härifrån , dra till en värld där det inte finns något bråk. bara älska, tillsammans med varandra , gå hand i hand på en strand tillsammans."

mina frågor kommer aldrig få  svar , men jag lever för jag älskar dig.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Anni

Sv: jag har börjat prenumerat på din blogg

2009-07-12 @ 19:49:00
URL: http://annizplace.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0