blandade tankar.

Just nu har jag så många blandade tankar och det tar död på mig. Mitt huvud är så trött och kroppen känns sliten och jag förstår inte varför jag går igenom det här.
varje andetag gör ont, så fort mina tankar dras till dig svider mitt hjärta, det gör ont.
en stor del av mig dras till dig och älskar dig över hela världen. En stor del av mig vill hålla fast i dig och aldrig släppa taget . En stor del av mig skulle dött & dödat för din skull. men en liten del av mig säger stopp , en liten del av mig viskar du är inte värd detta. en liten del av mig som knappt finns.
vad är detta för värld? den är fucked up och så himla smärtsam. jag önskar världen vore bättre.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Therése

Jätte fin blogg! :) Haft en bra dag?

2009-07-27 @ 19:29:30
URL: http://terreh.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0