hej igen

HEJ alla !
förlåt för extemt dålig uppdatering men jag har inte haft någon tid.
Förra helgen jobbade jag och efter det kom min älskling till mig och stannade tills torsdagen, vi har myst.. kollat jätte mkt film och så :) sen i helgen har hans syster gift sig , så jag har varit där hela helgen kom hem för några timmar sedan, :) I torsdags närvi var i Malmö fixade jag även naglarna, långa & fina nu :D mihihi, har viljat göra det länge och nu  blev det av !
tänkte pröva videoblogg sen men  det f¨r bli en gammal med mig & sofie,
puss sålänge :D


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Julia tb

Vad fina naglar, verkligen! Allt bra med dig annars? Hoppas att du får en fortsatt fin söndag! Många kramar<3

2009-08-09 @ 16:26:33
URL: http://showbyjulia.devote.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0