fixat bloggen.

måndag igen och skola, suger. Men denna veckan är kort somsagt, 2 dagar kvar sen lång helg :)
Idag har jag fixat min blogg, haha försökt iallfall och lyckades lite efter några timmar :D Tack caisa för du förklara om bilderna. haha

Jag och sofie fotade lite efterskolan, hon fotade mig, jag fotade tjockiii . haha
nu ska jag duscha och sova, så tänkte inte skriva så långt inlägg utan bara lite snabbt om dagen. Jannika fyller även år idag:) Träffade henne lite snabbt på netto idag :D
tisdag imorgon och vääärsta skoldagen, uschuschusch.
vädret har varit helt underbart idag, jag älskar det ! Vill verkligen ha sommarlov, men snart bara 6 veckor kvar och det känns så härligt.

nu ska jag bara lägga in lite bilder, orkar inte skriva mer :)
kommentera :*

/ Kess.



älskling.



jag (:



min bäbistjocki !


däääck !


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: L E N A

Fin blogg! :) Kram

2009-04-28 @ 17:52:12
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0