min kärlek, lycka & sorg.

sjukt mysig helg, badat med ljus, lagat mat, kollat film, myst, jag njuter av att vara i din närhet, jag känner mig trygg & vill inte ens somna & veta att jag vaknar & du ska hem, det känns fel.
just nu, är allt kaos inom mig,
mina tankar snurrar & jag är jobbig att ha i din närhet.
det skapas bråk, svek & dålig stämning &.. jag vet att det är mitt fel och jag vet att jag är förstörd.
men tro mig, jag älskar dig så mycket.. din närhet ger mig hopp.

skolan puh, mycket prov & grejjer nu.. så trött i mitt huvud,
inte sova ordentligt på nätterna & sen upp kl 6, det är sjukt.
men jag kämpar på, jag sviker inte .

jag älskar alla som finns vid min sida,
jag älskar min diamant jannika, min bästa vän, mitt allt. Det fiinns ingen människa i hela denna världen som har ställt upp för mig som hon, jag kan alltid räkna med dig & det är dig jag vill vända mig till så fort något händer, glöm aldrig det .

Kushtrim, lapp , lappi , älskling.  på torsdag är det 11 månader, snart ett år.
du stal mitt hjärta & jag vill att du behåller det, förevigt.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Jannika

Naaw gumman, fan du får mig alltid så tårögd av dina fina ord. Du ska veta att dina ord ger mig styrka & hopp, dem betyder extremt. Jag säger bara två saker, tack för att du finns vid min sida & för att du är min bästa vän i alla lägen. Jag älskar dig av hela mitt hjärta sandra kess <3

together always!

2008-10-06 @ 22:28:58

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0