man vet inte vad man har förens man förlorat det.

Så många gånger, det har varit så nära slutet.
" det är slut, vi klarar inte av de."   " vi borde ta en paus ?"..
men ändå har det hållt,
det knäcker mig att jag behandlar dig som jag gör, det knäcker mig att jag låter andra påverka mitt liv som dom gör.
Det knäcker mig att jag kommer på vad jag gjort för fel och varför, när det redan är försent.
Hur kan jag låta mig själv behandla mig så dåligt som jag gör?
Varför kan jag inte bara gå vidare? jag måste hitta tillbaka till mig själv, jag kan inte leva bara för att det är så. Jag måste leva och ta vara på vad jag har.
Jag har världens bästa pojkvän, som hjälper mig och gör allt för mig. men klart han tröttnar när jag behandlar honom som jag gör, jag vet om att jag är ett helvete.
Jag måste ta tag i mig själv nu, jag måste lämna allt bakom mig. Jag måste ta vara på allt jag har,
Sofie Olsson, du är en person som betyder så mycket för mig. Tack för du finns vännen.
Kushtrim, mitt hjärta. Jag älskar dig mest i hela världen och jag tänker aldrig ge upp dig . mitt allt
Sara Walter, my darl.. saknar dig oftast men när vi väl träffas har vi det bäst, du har alltid funnits där för mig. tack <3

Kände bara för att skriva av mig lite, nu ska jag tillbaka till verkligheten.

min tjocki bäbis är sjuk , aw baby hoppas du blir bra<3
 peace and love / sandra Kess

älskling , du ärminpriins<3

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0