skor snyggaste 1-7

nu tänkte jag lägga upp vilka skor jag tkr är snyggast till fulast.


som nummer 1 kommer PUMPS - lätt snyggast, finns så många olika och allt är så snyggt :)


som nummer två har vi Ballerinaskor, sommrigt och lätt :)


på nummer 3 , stövlar! snyggast på höst/ vintern men passar även annars  :)


nummer 4 , Gladiatorsandaler! alla passar inte i det men om man gör det är det supersnyggt :)


nummer 5, slipin skor & flippflopp.. det är lätt och bara ta på sig men kan även se lite för lätt ut .


nummer 6 - gympaskor. Det är snyggt men lite tråkigt tycker jag ;)


& som nummer 7- Tofflor.. sjukt fult ! finns nog inget fulare och jag hade hellre gått barfota :)

Vad tycker ni ?

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Sara Walter

oooh. älskar gladiatorskorna :D

Älskar dig också för den delen

2009-07-21 @ 16:04:43

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0