lilla chicka

hejsan läsare
tänkte skriva några rader om min saknade chicka.
Min syster och hennes förra pojkvän skaffade en hund, det var då Chicka.. jag passade henne ganska ofta när dom skulle åka iväg och liknande.. men sötnosen växte och längre fram tog det slut mellan min syster & pojkvännen... syrran kom hem och chicka också, det slutade med att min syster fick en annan lägenhet där hon inte kunde ta med chicka så hon fick stanna kvar hos oss, eftersom hon var valp och väldigt busig bet hon isönder mycket.. så min pappa blev  inte så glad, tillslut hittde mamma några av våra vänner tll familjen som ville ha chicka så nu bor hon hoss dom och jag träffar henne inte mycket.
Hon var glad för mig och jag för henne, ååh gud vad jag älskar henne..min chicka du är saknad här hemma ♥








you belongs to my heart ,hjärtat. ♥

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: A





Söta bilder :)

2009-07-08 @ 23:30:02
URL: http://alexandradr.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0