090706

hellu cuties !
IDag vaknade jag  & älskling kl 12.00.. jag började dagen med en dusch och packning.. sen drog vill till honom för han skulle börja jobba kl 17.00..
Igår kollade vi på två filmer, hajar som hajar & happy feet:D haha.. sjukt söta båda två. Vi käkade massa godis & chips okcså, mums !
Nu sitter jag här hos honom och har nyss käkat lite mackor ( första målet på dagen.) bra jobbat sandra(Y).
men vi hörs senare !♥


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Andreas Årzén

Trevligt :) hoppas du haft en grym måndag och att du kommer få en underbar tisdag! Ha det så bra nu // Andreas

2009-07-07 @ 00:19:07
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Nu kör jag IGEN! Ta chansen i min blogg till att bli en sommarfinalist! Desto mer du komenterar, desto större blir din chans! Så ta chansen att GLÄNSA! xoxo*

2009-07-07 @ 12:35:45
URL: http://noescape.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0