Jannika som skriver :D

Hej allesammans ! Jannika här.. Tänkte bara skriva ett litet inlägg på bästis blogg,
hoppas att allt är bra med er.

Sandra, du kommer klara detta. Jag vet det. Du har många runt om kring dig som bryr sig om dig och älskar dig. Jag önskade att det var lättare än vad det är, men hade det inte varit så svårt som det är så hade det inte varit normalt. Det finns en mening med allting och du förtjänar bättre, du förtjänar all kärlek och lycka i världen. Jag vill bara att du ska vara lycklig och få uppleva det som dem flesta får. Jag gör allt för att du ska må bra, jag vill verkligen att du ska må bra. Vi har så mycket som vi ska göra tillsammans, du har väl inte glömt. Vi har varit bästa vänner i 7år och jag hoppas på fler, för du är verkligen en vän som jag vill ha vid min sida alltid. Du är värd att kämpa för. Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du klarar detta för din egen skull, du kommer inte ångra dig. Det kommer bli svårt, men du är inte ensam. Vi ska ha skit skoj tillsammans, tänk i sommar. Vi ska klara detta tillsammans, du och jag. Jag finns vid din sida hela tiden och det gör ont i mig att se dig så ledsen och nere, men jag är stark för din skull och det måste du också vara för din egen skull. Du ger mig styrka och jag hoppas att du får styrka av mig. Du är min andra halv bästis. Love you ♥


Imorgon ska vi in och shoppa i Lund, Sandra ska titta på skor och jag ska köpa lite presenter. Jag älskar shopping turer, gör inte ni? :) Hoppas ni haft en bra kväll och va rädda om varandra!

Bjuder på lite goa gamla bilder på mig och bästan :)






















HAHAHAHAH, avslutar med en goding ;) !








Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0