Godmorgon

Godmorgon på er!

Nu sitter jag och Jannika här vid vars en dator, haahha..
igår blev det att vi lagade mat när jag kom hem från praktiken, kyckling och ris. Sen satte vi på en rysare, haha men den var mest rolig.. men sen satte vi på en läskig film till.. aaaaah.
efter det  blev klockan 02.10 ungefär..sen gick vi upp och la oss, somnade runt 03.15. hahaha

Nu är vi vakna iallafall, frukost nästa


sötnosen igårkväll, både hunden och tjocki fick sova på mitt rum, så tog nova (hunden) sängen.. haha

jag & Jannika (:

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Cajsa

hejsan sötaste! Det var inte igår! Har inte hunnit tagit mig tiden till bloglovin och kolla in bloggar som jag bevakar. saknar verkligen att ha all tid till min och andras bloggar men tyvärr finns inte den. :( Hoppas du inte tar illa vid att jag fortfarande bevakar men kollar in sellan? (A) allt bra annars?

xx Cajsa

2010-03-12 @ 21:58:48
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0