3 mars 2010

Hej på er!

Igår träffade jag sofie i Malmö ,vi gick runt på entré men jag handlade inget.. bytade mitt hårband bara, för det gick ju i sönder dagen efter men nu har jag ett nytt :D
Igår bakade vi mysslyckade brownies, haha dom blev jätte tunna men smakade gott ändå. Vi kollade på några one tree hill avsnitt sen somnade vi vid 01.30 typ.. sen vaknade vi vid 12.00 idag och vi sjöng lite singstar, sen åkte hon hem nyss.. så nu ska jag hoppa in i duschen!
så vi hörs strax

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: matilda

Okej, jadå :D

2010-03-03 @ 15:59:12
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: Design-Topia

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg där jag erbjuder Färdiga Gratis Designer och mycket mer skojsigt som t.ex inrednings tips.

Kika gärna in och kika (:

Ha det underbart Http://designtopia.blogg.se

2010-03-03 @ 16:25:03
URL: http://designtopia.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0