21 mars 2010

Hej på er!

nu har det blivit dålig uppdatering igen, ååh !
men i fredags åkte jag & Jannika in till lund och jag hittade både en skinnjacka på hm för 199 kr eftersom dom hade 100 kr rabatt på jackor:D Nice,
sen hittade jag även ett på jeansshorts för 199:- love it :D visar er senare .
efter det så kom min pojkvän till mig och har varit hos mig hela helgen, nu har han åkt hem och jag ska hoppa in i duschen,
vi ska nämligen på praktik kl 16.00 , han har fotografering idag så vi ska vara med. Men imorgon är det tillbax till skolan,ååååh vill inte. Men bara en vecka, sen är det lov igen (:


jag , sliten så måste fräsha till mig , duschen nästa.


Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0