17 mars 2010

får bli ett nattinlägg om vad som händ under dagen och igår ,
Igår åkte jag till min pojkvän, när jag kom dit så mötte han mig.. sen kollade vi lite film på kvällen och sånt mys :) Somnade runt 03.00, sen vaknade vi idag 14.20 :O helt sjukt,  men det var helmys :) Men vi fick lite bråttom eftersom vi var tvunga att ta tåget 15.26 för att hinna och äta hos mormor & morfar kl 17.00 , men vi hann.  Sen var det dags att gå till praktiken och idag skulle jag och Sofie fota några personer, så jag fotade min syster och sedan min pojkvän , kulkul.. kommer bilder senare. Just nu har jag inte ens fått dom.

Men nu ska jag faktiskt gå och sova,
godnatt cuties (:


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: tilda

varsegod! :)

2010-03-18 @ 06:52:37
URL: http://tildaselskog.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: vad bra:)

Hoppas du får en bra torsdag!

2010-03-18 @ 06:53:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0