Hos min baby

Sitter hemma hos älskling!
Skrev innan att jag inte skulle skriva förens på söndag, men det är klart nu när jag har tid kan jag ju lägga in ett litet inlägg (: Blir inte så lång men iallafall lite om dagen (:
Började med att jag åkte till skolan, kollade på film på engelskan.. eller började kolla :Austraila , har redan sett halva men fyfan den är sorlig ..  Sen på dagen åkte jag&Sofie till Malmö för att skriva ett repotage om citytunnlen.. ushc tråk, men ja.. efter det tog jag tåget till älskling (: Han jobbar nu, och har inte träffat honom än, men han kommer väl strax (: Hoppas det blir bio & sånt mys imorgon & lääääääääängtar efter min älskling,

Nej nu ska jag umgås med Kushtrims brossa,  Peace out :D
får ta en liten tråkig bild, för är på babys data !



Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0