våren på väg? :)

Känns som om att våren är lite på väg? trotts allt Mars och vädret börjar bli lite bättre, och jag längtar så till sommaren så det är skönt att tiden går framåt nu.

Livet rullar på och jag kämpar mig igenom dagarna i skolan. Men det känns positivt nu, jag har saker att se fram imot, sommaren, hösten, allt kommer nog ordna sig trotts allt :) jag har min pojkvän som jag just nu saknar mer än någonsin.. känns så konstigt när det är såhär, hur kommer allt sluta? jag älskar honom och vill aldrig förlora honom. även fast saker sårar och bryter mitt hjärta i tusen bitar så älskar jag honom.
Nu sitter jag här och kollar på sex and the city och tar det lugnt, annars händer det inte så mycket. 4 veckor kvar i skolan  sen är det påsklov och jag fyller även år :) nice.

jag klarar att ta mig igenom svåra saker med hjälp av jannika, min bästa vän & vägledare, <3

jag vet inte riktigt om det är så mycket mer att berätta faktiskt för idag.
men peace :)

Kushtrim <3


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Jannika

du & jag <3

2009-03-11 @ 18:27:42

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0