står knappt kvar.

Livet är det svåraste, det finns så många val att välja.
Hur lämnar man sitt hjärta, hur kan man rädda någon från världen?
Jag skulle dödat för att du skulle försståt,  jag vill bara ditt bästa.
Vad som än händer kommer jag aldrig kunna glömma, vad som än händer kommer jag aldrig kunna förlåta mig själv om jag överger dig. Kärlek kan vara ett självmord men också hålla en vid liv.
min oro tar död på mig, jag vet inte själv vad som händer med mig, jag låter mig själv behandlas som skit men jag förlåter saker som är oförlåtliga. Ingen kan förstå mina känslor, inte ens jag själv. Det gör så ont,allt svider, jag älskar dig sådet gör ont och du sårar mig så mitt hjärta blöder.
1 år , 4 måndader, hur ska jag ge upp dig älskling? du är mitt allt.

Var på entré med jannika i torsdags, det var premiär och vi hade fett kul (: jag älskar dig min bästa vän. du är en ängel från gud, min andra halva. <3

/ kess, give me my heart back.

meme

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0