lite allt möjligt.

hellu,
Kan börja med att berätta lite om helgen (: Har varit med jannika och har haft så jävla kul ;D hahah.. vi är flummiga men vi har roligt iaf :T.. och var där igår också, haha.. vi körde runt med moppen och jag tappade min sko och hon fortsätter bara köra, hahahah så jävla knäpp :D men men, igår kom också älskling hit.. allt är verkligen upp och ner nu, men jag vill inte ge upp och gå vidare för jag älskar dig.. det finns ingen som du, du är finast av allt, mitt hjärta är du baby.

Skolan är fett jobbig och jag vill bara ha sommar lov nunununu. menmen, onsdag imorgon och sen är jag ledig på torsdag & sen är det bara fredag och sen är det LOOOOV , fett skönt. På lördag ska vi fira mig för jag fyllre 17 på måndag :)
jag hoppas det blir en mysig helg med kushtrim i helgen för vi skulle nog se bio på fredag iaf.. hoppas.

Det är svårt när man tvivlar på dig själv , det är svårt att vara stark för två när man inte ens klarar sig själv. Jag vet att jag väljer fel väg, men jag vill inte ge upp . Jag har blivit sårad, trampad på mitt hjärta, men jag älskar dig mest , jag hoppas allt blir bra, i realy do .

nu blir det lite bilder (:



Bästa vän & jag. <3



Chicka gumman, im gonna miss you <3



HAHA, vi är bäst.. <3


mitt hjärta slår för dig och det vet du.


Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0