Kärlek

Jag minns dagen som igår, jag kom ner för trappan.. ny duschad och en handuk på huvudet.. hör att min syster kommit hem med sin pojkvän, så jag springer ner för trappan, syrran kallar: Sandra kom ut i köket och hälsa... jag ser en kille, snygg såg han ut.. så jag fick lite panik.. oh shit ? såhär kan jag inte gå ut där .. så jag svaraR: ja snart och springer in i badrummet , tar av mig handuken runt huvudet och sätter på mig en tjocktröja och sedan går jag ut i köket. Min syster Josefin presenterar mig och berättar att det är hennes pojkväns kusin.. jag hälsar och sen var det inte så mycket mer med det. någon vecka senare var det planerat att jag skulle bo hos dom i Kristianstad och vad händer då, jo han ska också bo där. vi pratade inte så mycket under den veckan, men ändå kändes det något. Någon helg efter började vi prata, jag pratade om saker jag inte pratar emd andra om, helt sjukt.. vi kom ganska nära varandra. Och efter några veckor vann han mitt hjärta. Nu har det gått 1 år och 7 månder och jag älskar honom mest i världen. vi har varit med om det mesta, varit så nära på att förlora vaarandra många gånger, men kärleken har varit starkare. Jag har gråtit så många tårar för dig, för oss. Varje sekund nära dig är jag lycklig, varje sekund ifrån dig är av saknad. Ibland tänker jag vad jag vore utan dig? jag vore inte hel längre, du har blivit mitt liv, mitt hjärta, mina andetag och mitt allt. Varjde gång du ringer, vill jag bara svara direkt. Varje gång jag träffar dig,slår mitt hjärta dubbla slag. Varje gång du pussar mig blir jag helt varm, varje gång du kallar mig: babe, zemer, hjärtat.. blir jag så lycklig att just jag är din. Jag hoppas verkligen med hela mitt hjärta, att du aldrig lämnar mig. Jag hoppas att vi aldrig ska behöva förlora varandra.  min kärlek till dig är omöjlig att beskriva, kärlek kan döda en men gör en även så lycklig. Kushtrim, vad vore jag utan dig? du är min andra halva, min själsfrände. Jag älskar dig.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Evelina

Aww va gullig text :)



Sv: tack så mycket sötnos :D

2009-06-11 @ 23:07:59
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej :D

Ska vi lägga till varandra via blog lovin? :)

2009-06-11 @ 23:43:32
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig idag :D

2009-06-11 @ 23:58:02
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Besiana

Guud vilken gullig text. Får tårar, heltsjukt jag känner inte dej, och du känner inte mig men ändå blir jag så glad för din skull. Jag ler varje gång jag läser dina kärlekstexter till din pojkvän. Kärlek är verkligen härligt. Och du verkar vara en enormt snäll tjej med båda fötterna på jorden. Jag önskar dig det bästa, hoppas er kärlek håller för evigt<3



Du måste tro att jag är knäpp, men jag fick ett sådant lyckorus när jag läste dina inlägg och texter. Jag blir så glad när människor är lyckliga. Det gör mig lycklig.

Sköt om dig

Kram från Besiana

2009-12-17 @ 11:27:37
URL: http://enlangtanendrom.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0