Hemma

Hellu alla läsare ♥
nu är jag hemma igen och jag har hunnit med en ansiktsmask, fotbad och dusch.. haha :) Imorgon är det jobb som gäller och börjar 12.00.. Köpte sommarkortet idag också, så skönt att det också är gjort:D
Hittade rea på smink idag så jag köpte ett läppglans och ögonskugga , skit fint :)
Baby handlade hem det nya marabou sommar till mig igår och det var faktiskt jätte gott, tackar älskling :D
nu ska ni få se lite bilder från kusins kalas ( bättre sent än aldrig) haha..
och föresten jag tycker ni ska bli medlemma här
, man ska samla poäng och får sen presentkort på många olika affärer och om ni blir medlem genom denna länken får ni ytterligare 25 poäng, do it :D


Jennys sköldpadda :D


mums


isak kusin :)


so cute


Grattis gumman.


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: OLESSIA

åhh vattenmelon :D

2009-06-18 @ 21:10:51
URL: http://dreamolessia.blogg.se/
Postat av: Randy

Låter mysigt =)

2009-06-18 @ 21:20:43
URL: http://randys.se

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0