godnatt

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det en ny dag ;)
Min kväll har bestått av: lite beck, klickat hem från internett, kollat runt och nu helt plötsligt är kl snart 02.00.. haha.. tiden går fort. Men imorgon lite senare på dagen ska jag och Sofie åka in till malmö för jag måste handla en present till min syster som vi ska fira på lördag:O sedan ska jag även leta efter ngt snyggt midjeskärp som jag behöver till min nybeställda klänning :D
men jag uppdaterar säkert imorgon innan jag åker, sov gott


får bli en gammal bild på mig &  sofie... haha så små vi ser ut?
sandrakess&soffan 


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: laila♥

Tack vad glad jag blir av din söta kommentar :)♥

2009-07-21 @ 11:06:32
URL: http://blog.lailaaziz.com

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0