090703

godkväll  ♥
sitter här och väntar på Sofie.. Hon ska vara här i helgen. Fast imorgon ska jag jobba 13.00-18.30 typ.. men då får hon hitta på ngt:D haha.
Idag har min dag bestått av: tvätta, städa upp lite på rummet, solat, ätit. Så den har varit ganska slapp :) Ikväll ska jag & sofie kolla film , sjukt bra film :D skriver om det senare..
Imorgon hoppas jag på svalare väder eftersom jag ska jobba;) hahah.. men dessa varma dagarna har man fått lite färg iallafall,
vad har ni gjort dessa varma sommardagarna ?♥
men vi hörs senare, pussspuss :)


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: MISSEXTRA

sv: Började provecera igen och fick mmycket kommentarer:;)

2009-07-03 @ 20:49:53
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0