ett liv med svåra beslut.

Jag visste att detta ögonblicket skulle komma igen,
och jag frågar mig själv varje dag varför jag trodde det skulle gå denna gången?
man kan inte rädda folk, och det svider.
men jag ligger här, tänker efter på alla minnen.. tårarna rinner, fyfan...
det finns ingen annan, ingen annan som kan få mig känna den känslan av lycka . Jag är faktiskt så otroligt glad att jag hittade dig och jag ångrar ingeting. Allt man ska uppleva i livet vill jag uppleva med dig, och jag hoppas att jag ska få göra det. Men samtidigt vet jag att vi inte kan fortsätta såhär, och det sårar mig.
Jag vet verkligen vad kärlek är nu, hur underbart det kan vara och också hur mycket det kan svida. Men jag tänker inte överge dig älskling, det kan jag bara inte.
Alla tårar jag gråtit för dig, för oss,och för mig är många...
alla böner jag bett för dig,och förr oss är mer.
Jag önskar bara att något kunde få dig att förstå, att ge dig en liten ny ginsta..
du är inte värd detta, du är för fin för det.
Om du bara visste hjärtat, jag älskar dig så mycket att jag skulle dött för dig.
du är mitt allt, <3

Tell me how am i supposed to live without you,
now than i been lovin you so long.
How am i supposed to live without you,
and how am i supposed to carried on when all than i been livin for is gone.





ville också berätta för världen att min andra halva 'är tillbaka.
Jannika Green min bästa vän , jag älskar dig hjärtat. <3

/ sandra kess
                           .

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0