fångar du mig när jag faller?

känner för att skriva av mig lite för jag blir alltid så full av tänkar när jag är ensam..
jag får känslor av att  inget någonsin kommer lösa sig, livet är så hårt. När man faller måste man ta sig upp igen, hur jobbigt allt än är  , för att inte svika andra. Man lever för andra människor, och jag har inte många som jag lever för men dom jag gör det för är jag beredd att döda för.
min största rädlsa är att förlora min pojkvän, jag är så rädd hela tiden eftersom jag blivit sårad så mycket..
vi har varit tillsammans i snart 1 år & 10 månader.. jag klarar mig inte utan min andra halva.

vem fångar mig när jag faller...


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Anonym

fan vad du skriver bra sandra :)

2009-08-15 @ 23:41:49
URL: http://eweman.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0