tröttast i världen ?

denna dagen är så sjukt tröttig. Jag har ont i huvudet och vill bara sova, men men.
idag har skolan bara varit dryg, jag hatar verkligen tisdagar ! Men efterskolan så tittade jag först lite tv, sen kom Jannika och hämtade mig och så följde jag med henne och tog hål i öronen , blev finfint :D
Nu har jag precis sovit en stund men lappi ringde så jag vaknade, och nu hamnade jag här :)

Jag längar efter älskling, känns som helt längesen fast det bara var tre dagar sen, haha
men kärlek 'är så, en sekund känns som år.
Jag är så glad att jag har min baby, det finns ingetsom kan göra mig så lycklig som han kan ! 
min alldeles egna kushtrim, massa kärlek <3

nu tänker jag bara lägga upp lite bilder för hjärnan är slut på ord.

peace and love / s.kess


 
jag idag.



<3


jag&minbäbis :D


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: mitsukai

Vilken vacker katt!



Och konstig kommentar kanske, men vilket fint hår du har =D

2009-05-02 @ 21:09:24
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: jag

haha nej inte konstig, har fått många kommentarer omd et! men tack! (: '

katten är söt japp :D

2009-05-02 @ 22:21:35

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0