sommarväder!

riktigt skönt väder har det varit idag (: Gick nyss hem från Jannika och gicka bara i kofta, frös inte alls:O hahah..
Vi prövade hennes epilater, FYFAN säger jag baraa, så jävla svinigt ont :( uschusch..
nu har jag precis duschat och ska  snart i säng för imorgon är det jobb som gäller ! kommer blir jobbigt, menmen..
ska till älskling imorgon efter jobbet, åååååh jippie :D:D haha..

Idag har jag och sofie varit ute på en lååång runda genom lund i skolan, vi skullle hitta en affär och göra repotage om, usch.. men vi tog lite bilder på vägen och tänkte ladda upp några :)

nattinatti / kess.



Glasstime !




Jagjag (:



Gräset :)








(:

Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Madicken - Foto

FIna bilder :)

2009-05-01 @ 08:50:25
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: jag

taack (:

2009-05-01 @ 18:14:30

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0