påsklovet slut.

åh nej, sista dagen på lovet är nu sluuuut, :/ jag orkar verkligen inte skolan, det suger riktigt extra mycket.
men iallafall, lovet har varit underbart, fyllt 17, vädret har varit underbart och varit med min älskling massor. Har jobbat hela helgen och det är bra med pengar :D maha,
imorgon efterskolan ska jag träffa bästan , och det är najs :) har inte träffats på ett tag nu ju ,


kärlek, mitt hjärta brinner.
jag önskar att jag aldrig förlorar honom, och jag önskar att allt inte bara faller ihop. Jag vet att jag inte vill ha någon annan och jag vet även att jag inte vill ge upp efter allt som vi gått igenom. alla svåra stunder, jag har gråtit, mitt hjärta har brustit och såren förblir där, men jag älskar dig , jag älskar dig så mycket att jag inte ger upp dig, du är så fin, du gör allt för mig. Det var ödet att vi träffades och alla minnen förblir hos mig.
Kushtrim , mitt livs kärlek, jag älskar dig mest .
mitt hjärta slår för dig,
make it last forever. <3

/ s. kess




ÄLSKLING<3




solsol.



bästan <3

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0