hos min älskling

Hejhej !
jag sitter hemma hos min baby nu, han jobbar men jag sitter här :) kom hit igår och stannar nog tills imorgon så åker härifrån till skolan. och i skolan imorgon är det dags för nationella i engelskan. usch
igår så hände det inte så mycket, sofie var hos mig en liten stund och sen tog jag bussen& tåget till kushtrim. han somnade ganska tidigt och jag också, så vi mös bara igår, myyyyspys :)

imorgon får jag försöka fixa jannikas present och lämna den till henne, sen vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog åka tillbaka till babeee  i helgen, :) hoppas det iallafall.

nä nu ska jag gå och prata med johhnnyyy sötnosen lite (:
johhny är deras papegojja :)
ska sminka mig och så också ,men skrvier nog imorgon .


/ peace out. kess



Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Jannika

DU SKA KOMMA PÅ LÖRDAG, en liten sväng iaf:/

tänk vad du missar.. mormors digestive tårta och sällskapet av linette;)

2009-04-23 @ 12:38:15
Postat av: Anonym

GE MIG DITT HÅR

2009-10-28 @ 12:51:09

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0