du är mitt liv.

underbar helg igen (:
i fredags åkte jag från baby till skolan och i skolan var allt jobbigt, allt gick bara fel. men när dagen var slut åkte jag hem och hoppades på att älskling skulle kunna komma när han slutade jobba (:
jag stack inom jannika och lämnade hennes present för skitungen fyller år imorgon. grattis till min bästa vän <3.
efter jag hade gjort det somnade jag en runda och sen väckte kushtrim mig och sa att han kunde komma , och vid 9 kom han och vi kollade på tv sen somnade. Nästa morgon stack vi till honom, han skulle jobba och jag tog bara det chill :) och idag började jag jobba 10.00 och slutade 18.30. missade bussen hem så fick ta tåget till höör så hämade pappsiii mig, var hemma vid nio och nu är jag riktigt trött och ska sova, för imorgon är det skola.. :/ men veckan blir kort för är ledig torsdag & fredag men då äör det jobb:D haha.. pengarpengar (Y)

Kushtrim, lappi, laaappp, baby, du är mitt allt. Jag önskar att det alltid kommer vara såhär mellan oss nu, jag är så otroligt lycklig att jag har dig ååååh.. finaste . kommer bli tomt att somna utan dig vid min sida nu :/ men men, har ditt hjärta iallfall :) du är mitt allt och vad som än händer, kommer du alltid vara det. <3

/ s. kess






babbyyyy, <3


Skriv en Kommentar♥ :
Postat av: Jannika

bäääästan, du är mitt allt de vet du va? :*

puss på oss<3

2009-04-27 @ 15:11:50
Postat av: Caisa

bloggen vart jätte snygg :D

2009-04-27 @ 20:01:50
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0