cause i got you babe.

vädret är underbart och saknas bara sommarlov !
skolan suger mer än någonsin, nationella uppsats  i engelska på fredag, uschsuch.
i helgen har jag varit hos min älskling  och jobbat i söndags, skönt att få in lite pengar :) det var en jätte mysig helg , i fredags var jag & baby på bio, boy a  hette den, den var helt ok (: men det var myysigt iallafall  ! i lördags jobbade han, men åkte med hans familj till deras kusiner, alltid trevligt :)
nu sitter jag här och har kommit hem från entré i malmö, har handlat kläder idag & jag hittade :
* ett grönt linne utan axelband.
* en tjocktröja, brun med guldtext.
* örhänge
* bh&trosor :)
& nu tänkte jag göra vid i min gaderob lite om jag orkar, sen blir det läggdags så jag inte försover mig som i morses ,
ska bara skriva några rader om finaste också,

kushtrim mitt livs kärlek, jag älskar dig så mycket. varje dag utan dig är så tom, jag saknar dig mer & mer hela tiden, bara vi har varit ifrån varandra några sekunder känns det som evigheter. Jag vill aldrig förlora dig,du är mitt allt.. mitt hjärta <3

/ Kess [ but it dont matter no, cause i got you babe ]


Tjocktröjan, bild 1



tjocktröjan bild 2


linne bild 1



linne bild 2 :)



(:

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0