21 april

idag har det också varit härligt väder  ! jag skulle igentligen dra ner till hud&hälsa idag och handla smink för mitt presentkort jag fick av baby, men hann inte idag så det får bli imorgon ! Jag & Jannika kunde äntligen fixa vårat omval idag, så får hoppas man kommer in på första valet. Jag hoppas verkligen att gymnasiet kommer kännas bra nu, för orkar inte ha ångest över att gå till skolan, för gymnasiet ska vara en rolig tid och är nog säkert på att allt kommer bli bra. jag & jannika ska börja på dans till hösten också, funny :)
min pucko kijse är sjuk och hoppas verkligen på att han ska blli frisk igen, min älskling.
men iallafall, känner mig väldigt trött så funderar på att gå och sova inom kort. har idrott imorgon direkt på morgonen puuh deet suger.

jag ska försöka blogga nu varje dag eller åtminstonde så ofta jag hinner ,
nä ska nog gå och leta upp min tjocki och pussa ihjäl honom :D

kushtrim i love you, snart 1 och ett halvt år, baby <3

/ S.Kess

älskling , du ärminpriins<3

bäääbistjocki <3


s.kess








ahhhhhh, jag saknar min älsklingschicka :'(


kolla sötisen

/peace.


Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0