flyttat, saknad , babeee .

Flyttade igår. Så dagen började med att man packade det sista, Sen kom Kusin och hjälpte mig, vi flyttade massa saker, packade in allt. SEn började jag grejja lite med mitt rum, men hann inte så långt den dagen. Sen klockan sex, begav jag mig ner till kusinerna :) Skulle passa dom hela kvällen. Sen klockan 7, kom Lappi också dit, och det var en jätte mys kväll. Sen åkte vi hem klockan 2, skulle sova.. men var nog uppe till 4 kanske ? XD mihihi. Sen somnade vi, och när vi vakna så grejja vi lite, gick ut och sånt. Sen åkte babbiiii hem :'/.. och isak kom hit och hjälpte mig, gick på lite julskyltning med syster och isak också :) Mys. Sen nu ikväll, har jag fixat mitt rum, nästan färdig nu.. baara tv: n som ska upp , och lite mer tavlor sånna grejjer. och imorgon är det måndag igen, matteprov, sen ska engelska skit vara klart på tisdag som mans ka redovisa,o ch jag har inte ens börjat ?:S.. sen fysikprov på onsdag, jag orkar verkligen inte. Ge mig lov...

Kushtrim " lappi" , saknar dig ju ... Vem ska jag nu krama hela natten? och vem ska nuu rädda mig från allt och värma mig inatt? :O .. (A) Du är miiin favorit, och jag tycker om dig mest av allt (: you know it <3.

/ Kess. " I've got my life back. "

Skriv en Kommentar♥ :

Din kommentar ♥ :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0